Vår cup Ellingsrud

Postet av Jenter 2006 den 6. Mai 2019

Romsås jenter 12 har spilt vår cupen på Ellingsrud og gått til finalen hvor de møtte Lørenskog.
 Denne kampen gikk Romsås sine jenter seirene ut i fra og ble vinner av vårcupen 2019

Bildet kan inneholde: 12 personer, personer smiler, folk som stårBildet kan inneholde: 12 personer, personer smiler, folk som står

Sesongen 2016/17 i gang

Postet av Jenter 2006 den 17. Okt 2016

Hei

Da har sesongen startet for jentene.

Vi hadde vår første kamp på lørdag 15.10.16 i Romsåshallen. Vi startet sesongen med å spille mot Oppsal blå. Og med seier 8-5 var vi veldig fornøyde med.

Jentene viser mye bra, og vi har fortsatt mye å jobbe med. Dette blir en artig og fin sesong med disse herlige jentene.

Heia Romsås J10

Hilsen Dijana Skrbic Kristiansen

Starum Cup 2016

Postet av Jenter 2006 den 4. Sep 2016

Hei hei :)

26.08 - 28.08.2016 tok vi med oss J10 til Starum Cup for andre gang. Dette er noe jentene hadde gledet seg ellevilt til i år også. Mest fordi klubben hadde kjøpt inn rulle høyttaler som de skulle få bruke i år.

Vi dro oppover på fredagen med et veldig godt humør, klubben leide buss( en veldig hyggelig farfar tok på seg denne oppgaven) som kjørte oss oppover til Lena på Toten. Kvelden ble brukt på å blåse opp madrasser, rydde ut og sosialt samvær med de 4 andre lagene vi dro sammen med. (Romsås J13 og 14 og Linje 5 G14 og 16).

Lørdagen gikk til å spille 3 kamper og heie på de andre lagene. Jentene fikk mye skryt av Linje 5 for heiarop og sang. Noe vi jenter 2006 er veldig stolte av. På kvelden var det tid for disco og gutter, jentene holdt ut i ca en times tid, da vil de tilbake på rommet. Det ble fort stille denne kvelden med mange slitne jenter.

Søndagen spilte vi 2 kamper, jentene tok med seg 3 seire og 2 tap hjem denne gangen. Men vi trenere var veldig fornøyde med dette. Veldig mye bra håndball og gode kamper.

Det var veldig stille i bussen på vei hjem igjen til Romsås på søndagen. Mange slitne jenter.

En utrolig herlig gjeng med jenter dette her, de har glede, humor, samarbeidsvilje, god lagånd og stiller opp for hverandre.

Vi gleder oss allerede til Starum Cup 2017

Nannestad Cup 2016

Postet av Jenter 2006 den 11. Jun 2016

Etter en kjempe fin sesong med J10, valgte vi å avslutte sesongen med å melde jentene på Nannestad Cup.

Vi spilte tre kamper i løpet av cupen, 2 seire og 1 tap. Så vi er kjempe fornøyde. Disse jentene har kommet langt, og må få lov å skryte av spillet de viser i store perioder av kampene.

En utrolig herlig gjeng jenter med vinnervilje, innsats og godt humør.

Dijana Skrbic Kristiansen, hovedtrener.

Jentene klare for kamp start.

Samhold.

Slitne og fornøyde jenter etter premiering og diplom.

Nannestad Cup

Postet av Jenter 2006 den 22. Mai 2016

Hei

Jentene er nå meldt på Nannestad Cup 2016. 10-12 Juni.

Dette blir en avslutning på sesongen 2015/16, en cup jentene gleder seg utrolig masse til.